Grondige voorbereiding

Wij verdiepen ons in uw situatie om u zo effectief en proactief mogelijk van dienst te zijn. Op deze manier krijgen wij een goed beeld van uw huidige facturenbeheer en hoe u wenst om te gaan met uw facturen en klanten.

Zorgvuldige analyse

Een goed begin is het halve werk. Een controle op uw klantgegevens vormt daarbij de basis. Ontbreken er bijvoorbeeld telefoonnummers of emailadressen, dan is het opvolgen van een factuur slecht uitvoerbaar.

Daarnaast kijken wij naar het gedrag van uw klanten. Betaalt een klant bijvoorbeeld altijd na 30 dagen, ook al is de overeengekomen betalingstermijn 14 dagen? U kunt hier direct rekening mee houden

Door vóóraf duidelijkheid te scheppen, kunnen wij proactief te werk gaan.

Heldere afspraken

Samen met u bepalen wij hoe facturen moeten worden opgevolgd. Denk hier bijvoorbeeld aan standaardprocedures voor facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken, maar ook aan specifieke regels voor een individuele klant, zoals een afwijkende betalingstermijn of het verzenden van een aanmaning per post in plaats van email. Het is zelfs mogelijk om op factuurniveau specifieke regels te definiëren, omdat wij per factuur werken. U kunt tot aan de kleinste details uw wensen duidelijk maken en laten uitvoeren.

Daarnaast vinden wij transparantie naar uw klanten zeer belangrijk. Vermeld op uw factuur expliciet dat u voor de verzending en opvolging gebruik maakt van de diensten van Facturenbeheerders. Hiermee zult u het betalingsgedrag van uw klanten positief beïnvloeden.

Een goede relatie met uw klant staat centraal. Wij denken graag met u mee om het facturenbeheer effectief en transparant te maken.

Wilt u ook dat úw facturen sneller worden betaald?

Neem contact op