Klantvriendelijke interactie
Het is zeer vervelend wanneer de betalingstermijn van een onbetaalde factuur is verstreken. Niet alleen komt uw geld niet op tijd binnen; u moet nu ook de factuur opvolgen. Uw klant komt namelijk zijn/haar verantwoordelijkheid niet na!
Het bijhouden van openstaande facturen, het verzenden van herinneringen of aanmaningen, (de voorbereiding op) het bellen met uw klanten… Deze handelingen kosten u tijd, moeite, maar vooral ook emotionele energie. Het voelt verre van prettig om iemand op zijn/haar verantwoordelijkheid te moeten wijzen. Wij begrijpen dat volkomen én als geen ander!
Wij zijn gespecialiseerd in het vakkundig opvolgen van facturen op een klantvriendelijke wijze die uw goede relatie met uw klant in stand houdt.
Proactieve ontzorging
Wij helpen u door uw facturen proactief op te volgen, zodat u daar geen tijd, moeite en emotionele energie in hoeft te steken. U houdt meer tijd over om te ondernemen en/of u te richten op uw kerntaken.
Voorkom lastige en tijdrovende gesprekken met uw klanten.
Gedisciplineerde aanpak
Dankzij de online applicatie CashflowByWeb® hebben wij altijd een actueel overzicht van de status van uw facturen. Dit stelt ons in staat tijdig te handelen en te communiceren met uw klanten. Ook in het geval van problemen, kunnen wij u onmiddellijk informeren.
U bent altijd op de hoogte van wat er met uw facturen gebeurt.
Oplossingsgerichte communicatie
Wij hechten enorme waarde aan uw goede relatie met uw klanten. Bij het opvolgen van facturen houden wij ook rekening daarmee! Wij richten ons op het creëren van oplossingen die niet alleen voor u een positief resultaat hebben, maar ook bij uw klanten een goed gevoel achterlaten.
Wij zijn er voor zowel u als uw klanten!